26 Ağustos 2013 Pazartesi

İnteraktif Reklam Anlayışı

Dijital dünyanın en basit bilinen mecrası sosyal medya platformlarıdır. Çünkü sosyal medya demek işin içinde herkesin olması demektir. Herkesin yazar, herkesin gazeteci, herkesin fotoğrafçı, herkesin medya sektöründe çalışan biri gibi işlerini yürüttüğü bir dünya söz konusudur. Bu nedenle çok bilinir. Eğlence dünyasını ve yayın dünyasını belirleyen insanlar varken bunları belirleten insanlar ise açıkça gözükmektedir. Yani online'dır. O halde sosyal medyayı yönetmek hem çok zor hem de çok kolay görünmektedir.  Markalar, sosyal medya platformlarını takipçi ve beğeni sayısını arttırmak için kullanmaktadır. Bu da eğlence merkezli, yoruma, retweet'e yönelik bir mecradır. Yani markalar geri dönüt alabilecekleri içerikleri sosyal medya platformlarında vermektedirler. Bunun başarısına göre de kullandıkları sosyal medya platformuna göre trafik artmakta ve kendilerine daha çok kişiyi çekmektedirler. Daha kolay ulaşılır ve daha ucuz bir reklam vadeden sosyal medyanın belirli stratejiler ile yönetildiği açıktır ve eğitimler buna yöneliktir. İçeriklerin sosyal medya versiyonu, şekilleri gibi bir çok alanda görsele dayalı içerikler girilerek sosyal medya platformlarını yönetmek uzmanlık istemektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder