26 Temmuz 2013 Cuma

Sosyal Medya Uzmanı Olmak İsteyenler Buraya

Geçen sene reklamcılık ve halkla ilişkiler bölümünden mezun oldum. Bir sene boyunca bir reklam ajansında çalıştıktan sonra sosyal medya uzmanı olmaya karar verdim. Bu iş bana metin yazarlığından daha eğlenceli geldi. Kendimi bu konuda yetersiz ve deneyimsiz hissediyordum. Konu ile alakalı üniversiteden hocalarım ile görüştüm, aslında okuldayken sosyal medya konusunda bir kaç dersim de olmuştu. Fakat koskoca sosyal medya eğitimi sadece bir kaç ders ile öğrenilecek bir konu değildi.

Sosyal Medya


Sosyal medya uzmanı arkadaşlarım ile konuyu görüştüm, uzun uzun konuştuk. Bana İstanbul Business School'u tavsiye ettiler. İBS içerisinden hem reklam yazarlığı hem e-ticaret hem de sosyal medya uzmanlığı sertifika programı eğitimleri veriliyormuş. Sosyal medya uzmanı bir arkadaşım daha önce oradan eğitim almış çok faydasını görmüş. İBS'te kurduğu bağlantılar ve öğrendiği bilgiler sayesinde hemen bir reklam ajansında sosyal medya uzmanı olarak işe başlamış. Üstelik benim hali hazırda bir reklamcılık eğitimim de mevcut.

İBS


Hiç vakit kaybetmeden İBS'in sosyal medya uzmanlığı sertifika programına katıldım. Derslerim geçen hafta başladı şimdilik oldukça memnunum. Sosyal medya uzmanı olarak işe başlayacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. İBS'in bu eğitimleri sayesinde kariyerinizde hızla yükselmek ya da güzel bir başlangıç yapmak mümkün. Eğitimlere her biri alanında uzman ve tecrübeli eğitmenler katılıyor. Siz de bu eğitimlere katılıp ilgi alanlarınızda kendinizi geliştirebilirsiniz. Belki de aradığınız mesleğin sahibi olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder