20 Aralık 2013 Cuma

Markanızı Büyütün

Kendime ait küçük bir giyim markam vardı. Bir kaç arkadaşım ile beraber baskı ve el boyaması t-shirtler üretip satıyorduk. Markamızı biraz büyütmek ve bazı iletişim çalışmaları gerçekleştirmek istiyorduk. Bu sebep ile marka iletişimi eğitimi ve pazarlama iletişimi eğitimi almış uzman birileriyle çalışmamız gerekiyordu. Fakat anlaşabildiğimiz, kafamıza göre birini bir türlü bulamadık.



Bunun üzerine pazarlamacı bir arkadaşım konu ile alakalı çok güzel eğitimlerin verildiği ciddi eğitim kurumlarının varlığından bahsetti. Ben de işletme eğitimi almış olduğum için kendimi konuya yatkın hissediyordum. Böylece yeni bir marka iletişimi uzmanı aramak yerine kendimize ciddi bir eğitim kurumu aramaya koyulduk. Bir kaç haftalık araştırmalar sonucunda İstanbul Business School isimli muhteşem bir eğitim kurumu bulduk. Hiç vakit kaybetmeden ben marka eğitimi arkadaşım pazarlama iletişimi eğitimi bölümlerine kayıt yaptırdık. Kurstan oldukça memnunuz. Bir kere her şeyden önce hocalarımız oldukça bilgili ve her biri alanında oldukça başarılı, ünlü isimler.



İbs'de eğitim karşılıklı etkileşim ve uygulamaya dayalı. Bu sayede öğrendiğiniz emin olunuyor ve bilgileriniz ile neler yapabileceğiniz gösteriliyor. Bakalım bu eğitimler markamıza neler kazandıracak? İbs'nin kapıları eğitim almak isteyen herkese açık. Finans eğitimi, reklamcılık eğitimi, sosyal medya eğitimi, insan kaynakları eğitimi, yöneticilik eğitimi gibi eğitimleri de bulabilirsiniz.

http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari/stratejik-pazarlama-yonetimi-egitimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder