18 Nisan 2017 Salı






Eğitim Kaynağını Seçme

Etrafımda kariyer değişikliği yapmak isteyen çok arkadaşım var, özellikle son bir iki yılda bu arkadaşlarımın sayısının artmasıyla kariyer değişikliği meselesi ilgimi çekmeye başladı. Bu artışla ilgili düşüncelerimi bir başka yazıya bırakarak kendi araştırmam neticesinde edindiğim deneyimle devam etmek istiyorum.

Ben de uzun zaman önce satış eğitimi hakkında birçok araştırma yapmıştım. Bu amaçla ilk olarak satış pazarlama eğitimi veren firmalar hakkında bilgi toplamaya başladım. Eğitimi veren firmanın konudaki yetkinliği önemli bir konu ve bu kıstasa göre elemeler yaptım. Daha sonra ise eğitimi veren kişileri araştırdım ve en az satış eğitimi veren firma kadar uzmanlık aradım.

Bu arada sadece internet üzerinden aramalar yapmadım. Hem eğitim firmaları aradım ve satış eğitimlerinin içeriklerini öğrendim hem de satış eğitimi alan arkadaşlarıma ulaşarak deneyimlerini öğrendim.

Tüm bu araştırma süreci sonunda edindiğim bilgilerle satış eğitimi almak istediğim firma seçeneğini ikiye indirdim ve ben İstanbul Business School’u tercih ettim. Diğer seçeneği merak edebilirsiniz ancak ondan bahsetmeyeceğim zira oradaki eğitimle ilgili bir deneyim yaşamadım ve yanlış yönlendirme yapmak istemem.

 



Ben size İstanbul Business School’dan ve orada almaya başladığım Satış Liderliği Eğitiminden bahsedeyim. İlk olarak neden İBS’yi tercih ettiğimi anlatayım. Verilen eğitimler alanın uzmanları tarafından veriliyor ve dersler dünya standartlarında eğitim modellerine uygun. Aklınıza sadece teorik ders içerikleri gelmesin, teoriyi pratikle birleştiren bir eğitim modelinden bahsediyorum ve bu size unutulmaz bir deneyim kazandırıyor. Aldığınız eğitim hiç bir şekilde not defterinde yazıldığı gibi kalmıyor, siz tüm bilgileri kullanılır hale geliyorsunuz. Bir ek bilgi olarak, satış eğitimi dökümanlarına da sahip olabilirsiniz.


Tüm bu söylediklerimi henüz yarısını tamamladığım eğitimle söylüyorum. Satış Liderliği Eğitimi 08 Nisan’da başladı ve iki haftamız daha var. Ancak edindiğim deneyimi çoşkuyla size anlatmak için iki hafta daha beklemek istemedim. Aksine istedim ki siz de İstanbul Business School’a gelin, buradaki insanlarla tanışın ve verilen birçok eğitimden birkaçına katılın.

Diğer eğitimlerden farkını anlayacaksınız ve başka bir deneyim yaşamış olacaksınız.

Bir de şöyle bir bilgi vereyim, İBS’den aldığınız eğitimler sonucunda sertifika alıyorsunuz ve bu sertifika Uluslar arası geçerliğe sahip. Dolayısıyla derslerinizi bir başka eğitimde kredi olarak saydırabilirsiniz ve eğitiminize devam edebilirsiniz.

Satış eğitimi kararımın ne kadar doğru olduğunu anladığım için de ayrıca mutluyum tabi.

Siz de inceleyin:  http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari/satis-yonetimi-sertifika-programi 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder