18 Nisan 2017 Salı





Eğitim Mecraları 

Kariyerinize bir yenilik getirmek istiyorsunuz veya tamamen başka bir alana geçmek istiyorsunuz. Yeni bir karar ancak biraz çekingenlik ve tedirginlik var. Bu duyguların varlığı çok normal, yeni kararlar öncesinde herkesin yaşadığı duygulardır. Üstelik siz de bu değişimi yapmaya iten cesarete de sahipsiniz. Şahane!

Şimdi nasıl yapmalı kısmına odaklanalım. Bilgi ve teknoloji çağındayız ve artık istediğiniz alana yönelik her yerden eğitim alabilme imkanına sahipsiniz. Bu büyük bir avantaj sağlıyorsa da çok fazla seçeneği değerlendirmek ve sizin için en uygun olanını bulmak da ayrı bir mesai gerektiriyor.

Peki bu aşamada şöyle bir soru yönelteceğim, online eğitim almak mı eğitim veren firmalardan eğitim almak mı?

Zamanımızın azlığı, yoğun tempomuz için planlama yapmakta zorlanmamız sebebiyle online eğitim almak çok makul görünüyor. Her an ve her yerde eğitim almak çok cazip. Diğer yandan doğrudan iletişim içerisinde bir eğitim almak o eğitimden alacağınız verimi artırır ve eğitimi deneyimlemenizle birlikte bilgilerin kalıcılığı artar.

Ben internet üzerinden aldığım eğitimlere yeterince odaklana bilen bir insan değilim ve birebir iletişim içerisinde aldığım eğitimlere hem daha fazla odaklanırım hem de aldığım bilgileri özümsemem daha kolay olur.


Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder