5 Ağustos 2014 Salı

Sosyal Medya Eğitimi Almak İsteyen Var Mı?


Günümüz reklam piyasasında irili ufaklı birçok reklam ajansı var. Bu reklam ajansları, dijital pazarlama stratejilerinin gelişmesi ile beraber gözlerini sosyal medya ve SEO alanlarına dikerek yepyeni bir iş alanının oluşmasını sağlayarak sosyal medya uzmanlığı kavramının hayatımıza girmesine neden olmuşlardır. Gerçekten de artık sadece dijitale kayan ajanslarda değil, markasını sosyal mecrada tanıtmak isteyen her firmada bir sosyal medya uzmanı bulunur oldu. Açıkçası ben bunu sevindirici bir gelişme olarak algılıyorum, hatta geç bile kaldık diyorum. Çünkü dijital pazarlamanın ülke sınırlarını aşan faydalarını bizden önce keşfeden ve bu yolda ilerleme kaydeden birçok ülke var.

İşte ben de reklam ve içerik ajansında çalışan bir metin yazarı olarak sosyal medya eğitimi almaya karar verdim ve kendimi mesleki açıdan daha çok geliştirmeyi hedefledim. Sonuçta sürekli bir değişim halinde olan reklam sektöründe tutunabilmek ve kayda değer ajanslarda çalışabilmek için sosyal medya uzmanlığı sertifika programı gibi kurslardan faydalanmak gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca çalıştığım ajansta bulunan ve benden önce sosyal medya eğitimi almış olan arkadaşlardan da anladığım kadarı ile gayet önü açık ve eğlendirici de bir meslek bu! Gene aldığım bilgiler neticesinde IBS Türkiye'nin sosyal medya eğitimi programına kayıt oldum. Eğitimler sırasında dijital dünyanın trendleri ve stratejileri hakkında hem teorik, hem de pratik olan birçok ders aldım. Sertifikamı almaya hak kazandığımda ise iş arkadaşlarımı daha bilgili bir şekilde gözlemleyerek pratik bilgilerimi pekiştirmeye çalıştım. Kim bilir? Belki ileride ben de sertifikamı bire bir kullanacağım bir pozisyona sahip olabilirim değil mi?

Son olarak benim gibi kendi kariyerinde fark yaratmayı düşünenlere ufak bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Eğer siz de benim gibi sosyal medya eğitimi almak istiyorsanız, bunun için en doğru adresin IBS Türkiye'nin verdiği sertifika eğitimi olduğunu unutmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder