5 Ağustos 2014 Salı

Hayallerini Süsleyen Mesleğe Ulaşmak İçin IBS Türkiye Yeterli!


Grafik tasarımcıyım ve açıkçası kendi alanımdan çok, sosyal medya alanına daha yakın durumdayım. Çünkü üniversite eğitimim boyunca sosyal medya ve içerik ajanslarında yarı zamanlı olarak çalışarak görsel tasarımlar gerçekleştirdim. Bu süreç içerisinde gerek metin yazarlığına, gerekse sosyal medya uzmanlığı alanına ilgi duymaya başladım. Mezun olunca da hemen iş görüşmelerine gitmeyi denemek yerine kendimi bu alanda geliştirmeyi seçtim.

Sosyal medya uzmanı olabilmek için bitirilmesi gereken belirli bir okul yok, ancak bu eğitimi alabileceğiniz birçok eğitim programı var. Ben de uzun araştırmalarım neticesinde IBS Türkiye'nin sosyal medya uzmanlığı sertifika programına kayıt oldum. Kurs başladığında ise gerçekten doğru bir tercih yaptığımı anladım, çünkü dijital dünyanın trendleri ve sosyal medya hakkında hem teorik, hem de pratik olarak son derece faydalı bilgilerle donandım. Bir kere öncelikle bir marka konumlandırmasının nasıl yapılması gerektiğini, aylık içerik ve görsel planlamasının doğrularını, paylaşım sıklığı ve planlamasını uygulamalı olarak öğrenerek zaten var olan ajans tecrübeme bir yenisini eklemiş oldum.

IBS Türkiye'den aldığım eğitim programı sonucunda sertifikamı da alarak ajans başvurularıma başladım. Bu süreçte hem sertifikamın, hem önceden edindiğim ajans tecrübemin, hem de görsel tasarım bilgimin fazlasıyla yararını gördüm diyebilirim. Şimdi hayalini kurduğum mesleği güvenle icra etmenin mutluluğunu yaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder